Website in een nieuw kleedje

Op deze vernieuwde website lees je alles over het reilen en zeilen van de duiven op mijn duivenkot Pigeons Klaps-Phetsuwan. Ik houd hiervoor dan ook een soort duivendagboek bij in de vorm van een blog.

Ik was ongeveer 9 jaar toen ik in 2004 de eerste duifjes in mijn handen hield. De doorsnee duivenmelker zal wel ietsje ouder zijn maar dat vind ik niet erg hoor. Meer over de evolutie van mij en van mijn vader als duivenmelkers lees je in de rubriek Klaps-Phetsuwan.

Groetjes, en pak ze goed!
Nada – dochter Luc Klaps

Translation:
On this renewed website you can read all about the ins and outs of the pigeons on my pigeonloft Pigeons Klaps-Phetsuwan. Therefor I’m keeping a kind of pigeons diary in the form of a blog. I was about nine years old (in 2004) when I held in my hands the first pigeons. The average pigeon fancier will probably be a little older but I do not mind though. Learn about the evolution of me as a pigeon fancier and my father by read more in the section Klaps-Phetsuwan. Greetings, and get them on time!  –  Nada Klaps

 

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.